09/06/2018، 02:41 PM
تجزیه و تحلیل طراحی بروشور
DePuy Spring Creek، LLC بروشور
دفعه بعد که در یک هتل اقامت دارید، با قفسه بروشور در لابی توقف کنید. در میان بروشورها برای تورها، جاذبه های شگفت انگیز، شگفتی های طبیعی، پارک های تفریحی، رستوران های محلی و سایت های تاریخی، شما ممکن است یک بروشور کمی در خارج از محل پیدا کنید؛ یکی که از ظرافت، کلاس بالا و انحصار صحبت می کند. در قفسه بروشور شما به سختی می توانید یک بروشور را پیدا کنید که به خوبی طراحی شده و به زیبایی آن را تولید کند.
هدف
DePuy Spring Creek یکی از بهترین رودخانه های ماهی قزل آلا وحشی است که در 48 ایالت پایین تر قرار دارد. میلیون ها نفر از بازدیدکنندگان پارک در هتل ها در فاصله نزدیک رانندگی تا بهار هر ساله در 6 کیلومتری خارج از لیوینگستون، مونتانا واقع شده اند. DePuy Spring Creek، LLC، ارائه می دهد نقاط ماهیگیری ماهیگیری در این ماهیگیری ماهی قزل آلا در سطح جهانی رزرو شده است.
این بروشور نیاز به تجدید نظر برای پرواز ماهیگیرانی دارد که ممکن است روز یا دو روز در سفر خود داشته باشند. این مشتریان بالقوه معمولا دارای درآمد قابل قبولی هستند و گاهی اوقات از غذا خوردن در طراحی بروشور restaurant.cool استفاده می کنند
درخواست
برای درخواست مخاطبان هدف این بروشور، تمام قطعه باید بگوید: "حماسه پرواز ماهیگیری!"
عکاسی حرفه ای - بهترین راه برای جذاب کردن این مخاطب این است که یک قورباغه بزرگ و بزرگ را در قسمت جلویی قرار دهید. در واقع، عکاس یک کار را بهتر انجام داد و تصویری از یک ماهی قزل آلا بزرگ و غول پیکر که فقط از آب خارج می شد با یک پرواز در لبش شلیک کرد.
درخواست اطلاعات "درون" - هر کسی یک اسکناس با حشرات را جذب نخواهد کرد. اما به شخص راست، این به معنی ماهی بزرگ است. اشکال اعداد عکس پلاک در داخل سه برابر به یک ماهیگیر پرواز می گوید که راننده فقط از طریق یک هواپیما کاددی پرواز - یک غذای مورد علاقه از ماهی قزل آلا بود. این عکس هوشمندانه یک پیام "کد شده" را برای مخاطبان مناسب ارسال می کند.
قلم و هدایت - فونت serif با فاصله کمی بین نامه ها برای احساس تمیز و آسان برای خواندن استفاده شد. فونت های Sarif برای استفاده در بروشور هایی که در اطراف تم طبیعت ساخته شده اند، مناسب است. سبک فونت دارای یک کلاسیک تر و قدیمی تر از جهان است و درست در این قطعه است.
کاغذ - یک متن 80 لات براق برای ارائه پایان درست به قطعه استفاده شد.
مدیران توجه
طبیعت به شدت در این بروشور نشان داده شده است و عناصر طراحی بسیاری وجود دارد که به منظور کمک به این عناصر طبیعی تشدید شده است و خواننده را با احساسات گرم ترک می کند.
رنگ - این بروشور با تصاویری از چوب، کوه های جنگلی، بانک های پرطرفدار، جریان های شفاف کوهی و ماهی قزل آلای رنگین کمان پر شده است. برای دادن یک تصویر سازگار تر به تصاویر و اضافه کردن اثرات مانند گرما، رنگ های سبز و قهوه ای کمی تغییر کرده است. Magenta به رنگ سبز یا موقعیت رنگی در طیف طبیعی افزوده شد تا سبزیجات یک ترکیب طبیعی مانند جنگل همیشه سبز را به ارمغان بیاورد. مقدار کمی زرد برای گرم شدن به قهوه ای اضافه شد
فرمت - از آنجا که این قطعه برای قفسه های نمایش در هتل ها، اتاق های بازرگانی، استراحت متوقف شده، مراکز بازدید کننده و غیره طراحی شده بود، این بروشور باید 8 × 11 × 3 برابر باشد تا در قفسه های نمایش داده شود.
انگیزه
اطلاعات تماس - شما نمی خواهید اطلاعات تماس خود را بیش از حد غیر مستقیم در بروشور خود قرار داده است، اما شما همچنین نمی خواهید از قطعه از بین بردن. طراحان اینجا کار خوبی را انجام دادند و با قرار دادن شماره تماس در داخل سه برابر و با استفاده از مرکز پشت جلد برای قرار دادن اطلاعات تماس کامل شرکت، کار ساده ای انجام دادند.
قیمت - قرار دادن اطلاعات قیمت گذاری در بروشور همیشه تصمیم ساده یا آسان نیست. زمان هایی وجود دارد که شما نمی خواهید قیمت آن را در بروشور قرار دهید. ممکن است قیمت مناسب را ترک کنید اگر:
قیمت گذاری پیچیده است
لیست قیمت ها بیش از حد طول می کشد و فضای بسیار زیادی را در بر می گیرد
شما نمی خواهید لیست قیمت های خود را در دست رقیب قرار دهید
شما ممکن است یک مشتری بخواهید برای اولین بار با یک نماینده فروش صحبت کنید
قیمت شما اغلب تغییر می کند
به نظر می رسد که قیمت در بروشور شما مقرون به صرفه باشد
با توجه به بازار هدف و ماهیت محصول، لازم بود قیمت گذاری بر روی این بروشور قرار گیرد. در اینجا آن را به طور مناسب بر روی پانل عقب گذاشته شد.
DePuy Spring Creek، LLC بروشور
دفعه بعد که در یک هتل اقامت دارید، با قفسه بروشور در لابی توقف کنید. در میان بروشورها برای تورها، جاذبه های شگفت انگیز، شگفتی های طبیعی، پارک های تفریحی، رستوران های محلی و سایت های تاریخی، شما ممکن است یک بروشور کمی در خارج از محل پیدا کنید؛ یکی که از ظرافت، کلاس بالا و انحصار صحبت می کند. در قفسه بروشور شما به سختی می توانید یک بروشور را پیدا کنید که به خوبی طراحی شده و به زیبایی آن را تولید کند.
هدف
DePuy Spring Creek یکی از بهترین رودخانه های ماهی قزل آلا وحشی است که در 48 ایالت پایین تر قرار دارد. میلیون ها نفر از بازدیدکنندگان پارک در هتل ها در فاصله نزدیک رانندگی تا بهار هر ساله در 6 کیلومتری خارج از لیوینگستون، مونتانا واقع شده اند. DePuy Spring Creek، LLC، ارائه می دهد نقاط ماهیگیری ماهیگیری در این ماهیگیری ماهی قزل آلا در سطح جهانی رزرو شده است.
این بروشور نیاز به تجدید نظر برای پرواز ماهیگیرانی دارد که ممکن است روز یا دو روز در سفر خود داشته باشند. این مشتریان بالقوه معمولا دارای درآمد قابل قبولی هستند و گاهی اوقات از غذا خوردن در طراحی بروشور restaurant.cool استفاده می کنند
درخواست
برای درخواست مخاطبان هدف این بروشور، تمام قطعه باید بگوید: "حماسه پرواز ماهیگیری!"
عکاسی حرفه ای - بهترین راه برای جذاب کردن این مخاطب این است که یک قورباغه بزرگ و بزرگ را در قسمت جلویی قرار دهید. در واقع، عکاس یک کار را بهتر انجام داد و تصویری از یک ماهی قزل آلا بزرگ و غول پیکر که فقط از آب خارج می شد با یک پرواز در لبش شلیک کرد.
درخواست اطلاعات "درون" - هر کسی یک اسکناس با حشرات را جذب نخواهد کرد. اما به شخص راست، این به معنی ماهی بزرگ است. اشکال اعداد عکس پلاک در داخل سه برابر به یک ماهیگیر پرواز می گوید که راننده فقط از طریق یک هواپیما کاددی پرواز - یک غذای مورد علاقه از ماهی قزل آلا بود. این عکس هوشمندانه یک پیام "کد شده" را برای مخاطبان مناسب ارسال می کند.
قلم و هدایت - فونت serif با فاصله کمی بین نامه ها برای احساس تمیز و آسان برای خواندن استفاده شد. فونت های Sarif برای استفاده در بروشور هایی که در اطراف تم طبیعت ساخته شده اند، مناسب است. سبک فونت دارای یک کلاسیک تر و قدیمی تر از جهان است و درست در این قطعه است.
کاغذ - یک متن 80 لات براق برای ارائه پایان درست به قطعه استفاده شد.
مدیران توجه
طبیعت به شدت در این بروشور نشان داده شده است و عناصر طراحی بسیاری وجود دارد که به منظور کمک به این عناصر طبیعی تشدید شده است و خواننده را با احساسات گرم ترک می کند.
رنگ - این بروشور با تصاویری از چوب، کوه های جنگلی، بانک های پرطرفدار، جریان های شفاف کوهی و ماهی قزل آلای رنگین کمان پر شده است. برای دادن یک تصویر سازگار تر به تصاویر و اضافه کردن اثرات مانند گرما، رنگ های سبز و قهوه ای کمی تغییر کرده است. Magenta به رنگ سبز یا موقعیت رنگی در طیف طبیعی افزوده شد تا سبزیجات یک ترکیب طبیعی مانند جنگل همیشه سبز را به ارمغان بیاورد. مقدار کمی زرد برای گرم شدن به قهوه ای اضافه شد
فرمت - از آنجا که این قطعه برای قفسه های نمایش در هتل ها، اتاق های بازرگانی، استراحت متوقف شده، مراکز بازدید کننده و غیره طراحی شده بود، این بروشور باید 8 × 11 × 3 برابر باشد تا در قفسه های نمایش داده شود.
انگیزه
اطلاعات تماس - شما نمی خواهید اطلاعات تماس خود را بیش از حد غیر مستقیم در بروشور خود قرار داده است، اما شما همچنین نمی خواهید از قطعه از بین بردن. طراحان اینجا کار خوبی را انجام دادند و با قرار دادن شماره تماس در داخل سه برابر و با استفاده از مرکز پشت جلد برای قرار دادن اطلاعات تماس کامل شرکت، کار ساده ای انجام دادند.
قیمت - قرار دادن اطلاعات قیمت گذاری در بروشور همیشه تصمیم ساده یا آسان نیست. زمان هایی وجود دارد که شما نمی خواهید قیمت آن را در بروشور قرار دهید. ممکن است قیمت مناسب را ترک کنید اگر:
قیمت گذاری پیچیده است
لیست قیمت ها بیش از حد طول می کشد و فضای بسیار زیادی را در بر می گیرد
شما نمی خواهید لیست قیمت های خود را در دست رقیب قرار دهید
شما ممکن است یک مشتری بخواهید برای اولین بار با یک نماینده فروش صحبت کنید
قیمت شما اغلب تغییر می کند
به نظر می رسد که قیمت در بروشور شما مقرون به صرفه باشد
با توجه به بازار هدف و ماهیت محصول، لازم بود قیمت گذاری بر روی این بروشور قرار گیرد. در اینجا آن را به طور مناسب بر روی پانل عقب گذاشته شد.