انجمن وبلاگ نویسان [آوازک]

نسخه‌ی کامل: چگونه یه تیزر تبلیغاتی شیک داشته باشیم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ساخت تیزر تبلیغاتی مناسب اینستاگرام
اگر شما دارای یک کسب و کار هستید و در اینستاگرام پیج فعالی دارید و یا قصد این را دارید که تبلیغات داشته باشید ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام می تواند به کسب و کار شما وجه ای مناسب و اعتباری فراوان ببخشد . ما با توجه به نیازمندی های متقاضیان عزیز تیزرهایی را در سبک و سیاق گوناگون آماده نموه ایم تا مشتریان گرامی با انتخاب یکی از آن ها به مقصود خود برسند و به برند تجاری خود اعتباری ببخشند تا نگاه هر بیننده ای را در شبکه های مجازی به خصوص اینستاگرام جلب نمایند . ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام توسط مجموعه تیزر میکر با بهترین قیمت ها و تعهد کاری بالا انجام خواهد گرفت به صورتی که شما تبدیل به مشتری دائمی ما خواهید شد .
برای سفارش تیزر فرقی نمی کند از کجای ایران با ما تماس می گیرید و در کدام شهر ساکن هستید زیرا که ما از سراسر ایران و بعضا از خارج از کشورمان نیز مشتریان کثیری داریم که بدون هیچ مشکلی و از طریق ارتباط تلفنی و یا شبکه های مجازی خواسته های آنها را انجام می دهیم . پس بدون هیچ دغدغه و نگرانی خواسته های خود را با ما مطرح سازید و در کمترین زمان تیزر تبلیغاتی اینستاگرامی خود را تحویل بگیرید . توصیه ما به شما این است که اگر قصد ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام را دارید این مقاله را تا انتها دنبال نمایید زیرا که سعی نموده ایم به تمامی سوالات احتمالی شما پاسخ بدهیم .
برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید .تعرفه های ساخت تیزر اینستاگرام
برای اینکه شما به راحتی بتوانید تصمیم بگیرید و انتخاب بهتری داشته باشید ما در اینستاگرام خود در هر پستی که تیزر آماده ای قرار داده شده است قیمت های سفارش را نیز درج نموده ایم این قیمت ها کاملا به روز می باشند . قیمت گذاری ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام بر اساس میزان ساعاتی که از ما زمان خواهد برد چه در بحث ادیت و جایگزینی ها و چه در بحث زمان خروجی گرفتن از پروژه ها صورت گرفته است . تعرفه ها نیز کاملا نسبت به کیفیت و زحمتی که برای این مجموعه دارند نازل در نظر گرفته شده اند و به همین دلیل دارای تخفیف نخواهند بود . ولی این تضمین را به شما می دهیم که تعرفه های این مجموعه کاملا مناسب و مقرون به صرفه می باشد و شما می توانید این قیمت ها را با سایر مجموعه های که به صورت حرفه ای کار می کنند مقایسه نمایید .
مراحل انجام کار
برای ساخت تیزر تبلیغاتی سعی نموده ایم که مراحل انجام کار به ساده ترین روش ممکن بوده . و تیزر آماده شده و ورژن نهایی با سلیقه شما همسو باشد . ابتدای کار شما باید با توجه به کسب و کار خود از میان تیزرهای ساخته شده ما در اینستاگرام یکی را برگزینید یا اینکه از ما برای انتخابی بهتر مشاوره بخواهید سپس با توجه به همان تیزر باید تصاویر و یا ویدوهای خود به همراه متن هایتان را برای جایگزینی در کلیپ تبلیغاتی برای ما ارسال نمایید . فایل های ارسالی شما باید دارای کیفیت مناسبی باشند و به همین دلیل پیشنهاد ما این است که ارسال آنها یا از تلگرام صورت گیرد و یا اینکه برای این مجموعه به ایمیلی که برای شما ارسال خواهد شد فرستاده شود .
بعد از اینکه فایل های شما به دست ما رسید ما عملیات ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام را شروع می کنیم و در مدت دو تا سه روز کاری به شما تحویل خواهیم داد . لازم به ذکر است که در صورت ویرایش ما یک مرحله انجام ویرایش و اصلاحات در چهارچوب همان تیزر برای شما انجام خواهیم داد .