انجمن وبلاگ نویسان [آوازک]

نسخه‌ی کامل: گروه بندی حرفه ای گیاهان آپارتمانی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
 
نقل قول: [تصویر:  ghfghg22222222222222222222222222.jpg]

این نوع نمایش که طراحان نمای داخلی خانه ها خیلی آن را می پسندند، تشکیل شده است از تعدادی از گیاهان بزرگ که پیش‌تر درباره آنها صحبت کردیم.

این نوع گروه بندی معمولا در ساختمان های عمومی مشاهده می شود، اما الگوی ساده ای از آن را می توان در گوشه ای خالی در خانه اجرا کرد. گلدان ها نقش مهمی در تزئین دارند. ارتفاع این گلدان ها فرق می کند. گلدان بلند تر را در پشت قرار می دهند، یا آن را روی قطعه ای چوب نگه می دارند تا بلندتر به نظر آید و گیاه داخل آن را که معمولا نخل kentia است بهتر نمایش دهد.شما می توانید برای زیبا تر کردن خانه ی خود از گیاه مناسب آپارتمان استفاده کنید.

در شکل، این نخل نشان داده شده است. گلدان جلو این مجموعه پربرگ و معمولا بین گلدان بزرگ و گلدان کوچک جلو، گیاه آویزی قرار می دهند تا شاخ و برگ آن روی سکو را بپوشاند.


آیا گیاهان در باغچه های خانگی بهتر رشد میکنند؟


باغچه داخل خانه ظرفی است که در آن چند گیاه نشانده شده است. در این باغچه، گلدان دیده نمی شود، گلدان ها یا زیر خاک هستند یا گیاهانشان را قبلا از گلدان خارج کرده اند و در باغچه نشانده اند.
شما می توانید برای زیبا تر کردن خانه ی خود از گل و گیاه مناسب آپارتمان استفاده کنید.


افراد، بیشتر به نگهداری تک گلدان تمایل دارند تا نگهداری گروهی از گیاهان، و به این دلیل در ذهن آنها تصویری غیر عادی از باغچه خانگی وجود دارد. گیاهان رنگینی مانند بگونیا (بگونیا سمیر‌فلورنس) و حسن یوسف را می توان به همان گونه که در باغچه می رویند در اتاق نیز نشاند، هر چند تقریبا همیشه آنها را به صورت گیاه تکی در گلدان می رویانند.
شما می توانید برای زیبا تر کردن خانه ی خود از گیاه مناسب آپارتمان استفاده کنید.

ظرف بزرگی تهیه کنید که در آن چند گیاه جای بگیرد، این ظرف هر چه از لحاظ شکل و رنگ و طرح زیباتر باشد، بهتر است. در این ظرف مقداری کمیوست بریزید و تک گیاهان را در آن
بکارید. می توانید گلدان ها را روی لایه ای از شن ، سنگ ریزه، پیت یا ریگ بگذارید و اطراف گلدان را با پیت مرطوب پر کنید تا آنجا که حتی لبه گلدان (سفالی یا پلاستیکی) دیده نشود. با این کار شما یک باغچه داخل خانه درست کرده اید.
شما می توانید با ارسال گل به ایران و تهران عزیزانتان را خوشحال کنید.
باغچه داخل خانه ممکن است از ۵ گیاه کوچک تشکیل شده باشد یا کمی پر پشت تر باشد و چند گیاه سبز برگی و گلدار را در چند اشکوب بگیرد. اما مزیت های اصولی و شالوده ساخت این باغچه در همه موارد مشابه است.


بعضی از مزایای گلدان های گروهی در مورد باغچه های خانگی نیز صادق است ،مثل تأثیر چشمگیرتر، استفاده مطلوب تر از گیاهان برگی و گلدار درجه دو، پوشش دادن ساقه های سخت و نامطلوب و برگ های زخمی، آسان تر شدن آبیاری، و ایجاد شرایط مرطوب در اطراف برگ ها. اما تأثیر طبیعی باغچه داخل خانه به مراتب بیشتر است تا گروه گلدان ها زیرا وقتی باغچه خانگی داشته باشید، در واقع باغبانی می کنید.
شما می توانید با ارسال گل به ایران و تهران عزیزانتان را خوشحال کنید.


باغچه داخل خانه


به چند دلیل گیاهان در باغچه های داخل خانه بهتر می رویند تا زمانی که در گلدان های تکی باشند. رطوبت بالا، حفظ ریشه گیاهان از تغییرات ناگهانی دما و آب جمع شده در زیر گلدانی از جمله مزایای باغچه های داخل خانه است. اما خطر هایی هم وجود دارد، مثلا کاشت گیاهان نزدیک به هم، تهویه را کاهش می دهد و فرصت بیشتری نیز برای آفات و بیماری ها فراهم می آورد تا به گیاهان حمله کنند. برای جلو گیری از شلوغی باغچه داخل خانه، گیاهان را هرس کنید یا بیرون آورید و به محض مشاهده گل ها و برگ های آلوده به قارچ، آنها را بچینید.
شما می توانید با ارسال گل به ایران و تهران عزیزانتان را خوشحال کنید.

گیاه


همه گیاهان داخل باغچه تقریبا در شرایط یکسان رطوبت و گرما قرار دارند. نور نیز به یک اندازه به همه گیاهان می رسد، اما گیاهان وسط باغچه، اگر باغچه مربع شکل و بزرگ باشد، ممکن است نسبت به گیاهان حاشیه باغچه نور کمتری دریافت کنند. الگوی استاندارد آن است که در پشت همه گیاهان، بوته های دائمی کاشت و لابه لای آنها گیاهان گلدار قرار داد.


شما می توانید به صورت آنلاین از سایت وی آی پی شاپ تاج گل مراسم خریداری کنید.


گلدان

بهتر است گیاهان را با گلدان در باغچه داخل خانه کاشت تا از گلدان بیرون آورده و سپس در باغچه نشا شوند. با این روش، گلدان بوته ها را هر از گاهی می توان داخل خاک چرخاند تا از رشد یک طرفه بوته ها جلوگیری شود. همچنین می توان گیاهان گلدار را پس از پایان گلدهی بیرون آورد و گیاه دیگری را جانشین آنها کرد. تعویض گلدان بوته ها نیز با این روش ساده تر است. گلدان ها باید سوراخ زهکش داشته باشند.


شما می توانید با خرید تاج گل مراسم به صورتی اینترنتی کار خود را راحت تر کنید.


پیت (خاک گلدان)


مراقب باشید خاک باغچه آنقدر نباشد که لبه گلدان‌ها را بپوشاند. آنقدر به خاک آب ندهید که خاک اشباع شود.خاک مرطوب این باغچه داخل خانه منبع رطوبتی خوبی برای اشکوب پایینی بوته ها فراهم می کند. اثر این کار آن است که گیاه در این شرایط نسبت به زمانی که به صورت تک گلدان نگهداری شود، رشد بهتری دارد،


باغچه داخل خانه- گلفروشی آنلاین VIP Shop


شما می توانید به صورت آنلاین از سایت وی آی پی شاپ تاج گل مراسم خریداری کنید.


فضای خیس باغچه


بودن یا نبودن این فضا چندان مهم نیست ، اما بهتر است پیش از ریختن پیت یا خاک در جعبه، لایه ای از شن این جعبه از چوب ساخته می شود، سطح درشت یا ریگ در ته آن ریخته شود.


بهتر است درباره معرفی گل و گیاه آپارتمانی مخصوص نیز مطالع کنید.


جعبه باغچه


از بسیاری مواد اولیه می توان جعبه باغچه بودن یا نبودن این فضا چندان مهم داخل خانه را تهیه کرد. ظرف های پلاستیکی، دیگ های مسی، جعبه های چوبی و غیره. اگر این جعبه از چوب ساخته می شود، سطح داخلی و گوشه های آن را باید آب بندی کرد. برای این کار نباید از مواد نفتی استفاده شود.