انجمن وبلاگ نویسان [آوازک]

نسخه‌ی کامل: آنتی ویروس گوشی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اندروید همیشه جایی است که هکرها به دنبال حمله و سرقت پول، اطلاعات خود هستند .... برنامه های آنتی ویروس و اپلیکیشن گوشی خود را در برابر خطرات، تقویت کننده پاک کننده ویروس در همه موارد محافظت می کنند. این برنامه فراهم می کند حذف ویروس، تمیز کننده، سرعت بالا، اثر انگشت برنامه قفل برنامه و امنیت فای. دانلود رایگان رایگان!
خیلی ها ممکنه یه کامپیوتر نداشته باشن ، اما تقریبا کسی روی کره زمین نیست که یه گوشی موبایل نداشته باشه ! درآمد حاصل از فروش نرم افزار های آنتی ویروس موبایلی بسیار وحـــــــــشتناکه ! از طرفی هر روز اخبار ترسناکی از هک گوشی های افراد معروف به گوش مردم میرسه که همین مسئله خیلی ها رو میترسونه . خیلی از کاربران گوشی های موبایل اگر شرایط خرید یک آنتی ویروس رو داشته باشن خیلی راحت متقاعد میشن که یه نرم افزار آنتی ویروس رو بخرن .

بنابراین می خواهیم برخی از بهترین برنامه های آنتی ویروس در سال ۲۰۲۰ برای اندروید را معرفی کنیم که دستگاه اندروید شما را محافظت می کنند.

اگر گوشی اندرویدی دارید با این پرسش مواجه هستید که آیا به نصب آنتی ویروس موبایل نیاز دارید یا نه؟
اگر بخواهید از جایی خارج از پلی استور اندروید یک اپلیکیشن را روی گوشیتان نصب کنید، باید خیلی خیلی مراقب اطمینان و سلامت آن برنامه باشید و اینکه باید از وبسایتی که اپلیکیشن را از آنجا دانلود می‌کنید اطمینان کامل داشته باشید چراکه این منایع باید از لحاظ امنیتی مورد تایید اندروید باشند.
از این رو باید دید آیا آنتی ویروس موبایل قادر است ما را در مقابل باج افزار موبایلی و حملات فیشینگ محافظت کند یا خیر.

آپدیت‌ها را جدی بگیرید
«کریگ یانگ» محقق امنیتی موسسه Tripwire VERT در مصاحبه خود می‌گوید: «اگر تصور کنیم که توصیه‌های بالا را به خوبی اجرا کرده‌اید، بنابراین امنیت خود سیستم عامل اندروید می‌تواند از خیلی از اپلیکیشن‌ها و ابزارهای محافظت کننده گوشی بهتر عمل کند.
او میگوید: تا زمانی که کاربران به طور منظم سیستم عامل خودشان را آپدیت کنند و از دانلود اپلیکیشن‌های نامطمئن پرهیز کنند مشکلی برایشان پیش نخواهد آمد.»
به همین دلیل آپدیت‌ها را جدی بگیرید. در این آپدیت‌ها همیشه یک سری بهبود در عملکرد سیستم امنیتی سیستم عامل دستگاه شما هم به وجود خواهد آمد. هرچه دیرتر آپدیت‌های جدید را نصب کنید، احتمال به خطر افتادن امنیت دیوایس شما هم افزایش پیدا می‌کند.

آنتی ویروس اندروید امنیت اندروید
از این رو امکان نفوذ باج افزارها به دستگاه شما هم کاهش پیدا می‌کند.
البته نصب ابزارهای امنیتی اندرویدی می‌تواند این خطر را خیلی کمتر کند. برخی از کارشناسان پیشنهاد می‌کنند کاربران برای اطمینان حداقل یک اپلیکیشن محافظت کننده را روی دستگاهشان نصب داشته باشند چراکه ممکن است گوگل در سیستم عامل اندروید در برخی قسمت‌ها از لحاظ امنیتی ضعف داشته و هکرها از آن باخبر شوند.

آنتی ویروس موبایلی مشهور و کارآمد چیست؟
در این صورت شما می‌توانید از آنتی ویروس های موبایل مشهور بازار که نظارت خوبی بر گوشی شما دارند و البته خیلی درون دیگر اپلیکیشن‌های گوشیتان سرک نمی‌کشند استفاده کنید.

آنتی ویروس های AVG، Norton، Avast و Avira از جمله نام‌هایی هستند می‌توانید به آنها اطمینان کنید و از ابزارهای امنیتی آنها بر روی دیوایس اندرویدی خود بهره‌مند شوید.
«کرستی ادواردز» مدیر متخصصین امنیتی وبسایت Lookout هم معتقد است به نوعی محافظت بر روی دیوایس‌های اندرویدی توسط آنتی ویروس‌ موبایلی نیاز است، علی‌الخصوص اگر از دیوایستان برای کسب و کار و تجارت هم استفاده می‌کنید.
تمامی متخصصین امنیتی که با آنها مصاحبه شده معتقد بودند که سیستم عامل آی او اس در مقایسه با اندروید از اهمیت خیلی بیشتری برخوردار است از همین جهت کاربران آیفون و آیپد به نصب آنتی ویروس بر روی گوشی خود نیازی ندارند.
البته این به معنی در امان بودن کامل آیفون در مقابل حملات هکرها نیست. در کل نفوذ به سیستم امنیتی آیفون کار فوق‌العاده سختی است اما غیرممکن نیست.

قشنگیه توییتر به آدم‌هایی است که فالو می‌کنید. درواقع اگر هیچ‌کسی را فالو نکرده باشید، بودنتان در توییتر بی‌فایده است بنابراین با ​بهترین اکانت های توییتر که باید فالو کنید +لیست پرطرفدارترین اکانت ها آشنا شوید.

آنتی ویروس برای گوشی های کاربران ایرانی
نکته بسیار مهمی که خیلی از کاربران ایرانی اصلا بهش توجه نمی کنن اینه که ، همه آنتی ویروس های معتبر دنیا پولی هستن و برای اینکه بتونید ازشون استفاده کنید باید اون آنتی ویروس رو به صورت قانونی تهیه کنید . خب ایران تحریمه … ! چه جوری میخواید بخرید …؟! حتی اگر بتونید این آنتی ویروس های رو یه جوری بخرید ، نمی تونید از خدمات پشتیبانی اون شرکت امنیتی استفاده کنید . سوای همه این حرفا ، می دونید خرید این نرم افزار ها ممکنه چقدر پول ( ارز ) از کشور خارج کنه ؟! از طرفی یه عده ای میگن « برو بابا دلت خوشه … من هر برنامه یا بازی بخوام میرم از شاسکول مارکت 98 دنلود میکنم … عمــــــرا به آنتی ویروس پول بدم ! » اما دوستان من این طرز فکر کاملا اشتباهه ! اگر میخواید گوشی تون ویروسی نشه و هیچوقت به دردسر نیوفتین ، برنامه ها و بازی ها رو فقط و فقط از مارکت های رسمی مثه Google Play یا iTunes دانلود ونصب کنید ! از نظر من هیچکدوم از مارکت های غیر رسمی قابل اعتماد نیستن .