انجمن وبلاگ نویسان [آوازک]

نسخه‌ی کامل: کلاس های پیانو سطح پیشرفته
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ثبت نام کلاس آموزش پیانو در تهران
کلاس پیانو در رده های سنی مختلفی در تهران برگزار می گردد. معمولا علاقمندان، کودکانی از سن 4 سال به بالا هسنتد که با روش های مختلفی آموزش میبینند. در بین سبک های آموزشی، سبک آموزش موسیقی کودکان، بسیار منظم تر از بقیه سبک ها است. اگر در شهر تهران زندگی میکنید مطمئنا به دنبال یک آموزشگاه موسیقی پیانو خوب و حرفه ای هستید. کلاس آموزش پیانو آکادمی فردوس با برگذاری کلاس های پیانو سطح پیشرفته، کلاس های پیانو سطح متوسط و کلاس های پیانو سطح مبتدی می تواند زمینه بسیار خوبی را برای یادگیری موسیقی پیانو با هزینه ارزان و مناسب فراهم کند.

ثبت نام در کلاس های پیانو در سال های قبل برای هرکسی میسر نبود و فقط قشر خاصی از جامعه توان ثبت نام در این کلاس را داشتند اما امروزه با افزایش کلاس ها و سهولت در تهیه ی ساز ها شرکت در کلاس آموزش پیانو برای همه ی افراد علاقه مند به این موسیقی امکان پذیر شده است.
کلاس های پیانو آموزشگاه فردوس طبق استانداردهای روز، علمی و خلاقانه با استفاده از بهترین اساتید برگزار می شود.
ما در آموزشگاه موسیقی فردوس کلاس های پیانو را در سبک های مختلف از جمله بلوز، کلاسیک، ایرانی و پاپ و… برگزار می کنیم تا هنرجویان در سبک مورد نظرخود آموزش ببینند.
اگرشما نیز می خواهید در کلاس پیانو ثبت نام کنید ما به شما آموزشگاه فردوس را پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از کلاس ها می توانید با شماره های 22011547 -22052652 تماس بگیرید.

[/vc_column_text]
خرید و ثبت نام در کلاس
مزیت های ثبت نام در کلاس پیانو
از نظر وسعت صدایی پیانو را می توان جز کامل ترین سازها معرفی کرد. همچنین این ساز در انتقال احساسات موزیسین ها به دیگران نقش مهمی را ایفا کرده و جز محبوب ترین و پرطرفدارترین سازها به شمار می رود.
با شرکت در کلاس پیانو در کنار آموختن تکنیک ها و قواعد پیانو، دانش و زبان موسیقی را نیز می آموزید. یادگیری مفاهیم موسیقی باعث می شود تا شما از ساختار آهنگ ها درک عمیق تری داشته باشید و در انتخاب آهنگ ها بهترین آنها را انتخاب کنید. همچنین از دیگر مزایای ثبت نام در کلاس های آموزش پیانو پیدا کردن دوستان هنرمند، علاقمند به هنر و در کل دوستانی از جنس خودتان می باشد.
با شبکه سازی بین موزیسین ها می توانید با آثار فاخر موسیقی، دنیای موسیقی و دانش و فرهنگ آن بیشتر آشنا شوید.

نمایشگر ویدیو

00:00
00:55


هزینه کلاس های پیانو در تهران
در آموزشگاه فردوس با در نظر گرفتن شرایط مناسب و هزینه ای به صرفه برای هنرجویان عزیز سعی کردیم تا همه ی علاقه مندان به موسیقی بتوانند با هزینه های مناسب در بهترین مرکز آموزش موسیقی شرکت کرده و در نوازندگی پیانو قدم مثبتی را بردارند.
همچنین هزینه کلاس ها با توجه به شرایط کلاس از نظر خصوصی یا گروهی بودن، کارگاه ها و مستر کلاس ها متفاوت می باشد که برای آگاهی از هزینه و شرایط کلاس مورد نظر می توانید با شماره های 22011547 -22052652 تماس بگیرید.

مدت زمان یادگیری پیانو چقدر است؟
یکی از سوال های متداول در بین هنرجویان این است که مدت زمان یادگیری پیانو چقدر است؟ که برای همه ی افراد این سوال پیش می آید. یادگیری پیانو نیاز به زمان دارد و نباید در یادگیری آن عجله کرد زیرا ابتدا باید دانش موسیقی را به صورت تئوری آموزش ببینید که این مطالب شامل یادگیری ضرب، ریتم، نت خوانی و… می باشد. سپس با ساختار پیانو و تمرینات عملی روی آن آشنا می شوید و با تمرینات مستمر می توانید به اجرای قطعات بپردازید. لازم به ذکر است که زمان یادگیری پیانو به سبک مورد نظر و همچنین تمرینات روزانه شما بستگی دارد اما معمولا زمان یادگیری پیانو برای اجرای اولیه 6 الی 12 ماه می باشد.

برای شروع چه نوع پیانویی و از کجا باید بخرم؟
بسیاری از افراد بعد از ثبت نام در کلاس پیانو باتوجه به قیمت بالای ساز پیانو دچار این مشکل می شوند که چه پیانویی را خریداری کنند. برای راهنمایی در خرید پیانو می توانید با مشاورین ما تماس گرفته و در این زمینه مشاوره های لازم را بگیرید. شما می توانید مطلب راهنمای خرید پیانو برای مبتدیان را اینجا مطالعه کنید.

انواع کلاس های پیانو:
کلاس آموزش پیانو کودکان
کلاس آموزش پیانو مقدماتی
کلاس آموزش پیانو بزرگسال
کلاس آموزش پیانو کلاسیک
کلاس آموزش پیانو پاپ
کلاس آموزش پیانو جاز

برگرفته از مقاله کلاس آموزش پیانو در تهرانhttps://ferdowsacademy.com/