انجمن وبلاگ نویسان [آوازک]

نسخه‌ی کامل: وقتی برای سفازت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

mrsz2

گرفتن وقت سفارت ایتالیا
برای دریافت ، می توانید از خدمات مجموعه ویزا پارت استفاده کنید. پارت ویزا در اسرع وقت اقدام به تعیین وقت سفارت کشور ایتالیا ، برای شما مسافرین محترم ، می نماید.
جدید ترین و آسان ترین روش دریافت وقت سفارت ایتالیا ، روش آنلاین است
وقت ویزا ایتالیا در تهران است؟
مسافرین عزیزی که قصد اخذ وقت مصاحبه ایتالیا را دارند ، احتیاجی به مراجعه حضوری به سفارت کشور مذکور نیست. شما می توانید برای استفاده از جدیدترین و آسان ترین شیوه وقت سفارت از خدمات مجموعه ویزا پارت بهره مند شوید.
تعیین وقت سفارت یونان بصورت آنلاین
جدید ترین و سریع ترین روش دریافت وقت سفارت ، روش آنلاین می باشد که مجموعه ویزا پارت با استفاده از این روش در کم ترین زمان ممکن اقدام به اخذ وقت سفارت یونان می کند.برای دریافت وقت سفارت یونان بصورت اینترنتی با شماره های 09031991712 یا 86043219 و 86044395 تماس بگیرید.
 وقت توریستی سفارت یونان به افرادی تعلق می‌گیرد که قصد بازدید از کشور یونان را دارند؛ این ویزا معمولاً به صورت یک ماهه صادر می‌شود و متقاضی اجازه‌ی اقامت بیشتر از سی روز بعد از تاریخ صدور ویزا را ندارد.در صورت تقاضای ویزای یونان، مصاحبه انجام می‌گیرد و حضور متقاضی ضروری است. وقت مصاحبه تنها به صورت تلفنی داده خواهد شد.اولین مرحله برای درخواست روادید هر کشوری، تکمیل فرم تقاضای روادید است.
 
اطلاعاتی در مورد تعیین وقت سفارت اتریش
از جمله خدمات مجموعه ویزا پارت ، اخذ وقت ویزا اتریش می باشد.سفارت اتریش در تهران قرار دارد که مسافرین از طریق این سفارت اقدام به دریافت ویزا می نمایند.دریافت وقت ویزای سفارت اتریش باید بر طبق روال قانونی سفارتخانه اتریش باشد
 
.
تعیین وقت سفارت فرانسه در تهران
شما می توانید برای اخذ وقت سفارت فرانسه ، از خدمات مجموعه ویزا پارت استفاده کرده و از جدیدترین روش برای تعیین وقت سفارت استفاده کنید زیرا امروزه برای دریافت وقت سفارت ، دیگر احتیاجی به مراجعه حضوری و قرار گرفتن در صف های طولانی نیست
 نحوه گرفتن وقت سفارت فرانسه جدید ترین و سریع ترین روش دریافت وقت سفارت ، روش آنلاین می باشد که مجموعه ویزا پارت با استفاده از این روش در کم ترین زمان ممکن اقدام به اخذ وقت سفارت فرانسه می کند.برای دریافت وقت سفارت فرانسه بصورت اینترنتی با شماره های 09031991712 یا 86043219 و 86044395 تماس بگیرید.
   مدارک لازم برای تعیین وقت سفارت فرانسه
  • عکس یا کپی صفحه اول پاسپورت
  • عکس 4*3
  • شماره تلفن در دسترس ، جهت هماهنگی و پیگیری
 وقت دانشجویی سفارت فرانسهاصلی ترین شرط اعطای ویزای تحصیلی از سوی دولت فرانسه ، اخذ پذیرش برای تحصیل در دانشگاه های فرانسه است.
ویزای تحصیلی هلند
تمام دوره‌ها برای تعمیق دانش دانشجویان و صاحبان مشاغل طراحی شده‌اند. دانشجویان دوره‌های آموزش بین المللی به تمامی امکانات زیربنائی آکادمیک هلند از جمله دانشگاه هلند کتابخانه‌ها دسترسی دارند. بسیاری از آموزشهای بین المللی شامل مسافرت و بازدید‌های علمی از شرکت‌ها و کارخانجات و تاسیسات هلند و سایر کشورهای اروپائی می‌گردد.
کار دانشجویی در هلند
بخشی از هزینه های خود را میتوانید با کار در چهارچوب ضوابط (بویژه از سال دوم به بعد) تأمین نمایید. بر اساس ضوابط دولت هلند، دانشجویان مجازند ۱۰ ساعت در هفته کار کنند.
مدارک لازم برای ویزای دانشجویی هلند
 
وقت سفارت توریستی مجارستان
مجارستان که در اروپای مرکزی قرار دارد یکی از اعضای معاهده شینگن است . پایتخت مجارستان شهر بوداپست می باشد که یکی از زیباترین پایتخت های کشورهای اروپایی است. زیبایی این کشور موجب شده گردشگران بسیاری به این کشور سفر می کنند.
[img=300x200]file:///C:/Users/Jalili/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.jpg
مناطق-دیدنی-مجارستان
مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی مجارستاننحوه گرفتن وقت سفارت آلمانبرای دریافت وقت سفارت آلمان ، می توانید با مجموعه ویزا پارت ، از طریق شماره های 86043219 و 86044395 و 09031991712 تماس حاصل فرمایید.تعیین وقت سفارت آلمان بصورت آنلاینجدید ترین و سریع ترین روش دریافت وقت سفارت ، روش آنلاین می باشد که مجموعه ویزا پارت با استفاده از این روش در کم ترین زمان ممکن اقدام به اخذ وقت سفارت آلمان می کند.برای دریافت وقت سفارت یونان بصورت اینترنتی با شماره های 09031991712 یا 86043219 و 86044395 تماس بگیرید.
  •  
وقت سفارت انگلیس (انگلستان)[img=300x240]file:///C:/Users/Jalili/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image002.jpg
برای دریافت وقت ویزای کشورهای بریتانیای کبیر ایرانیان عزیز می توانند از سه کشور ایران که در تهران به مرکز روادید خواهند رفت
کشور امارات شهر های دبی و ابوظبی و کشور ترکیه در شهر های استانبول و آنکاروقت سفارت تحصیلی بلژیک . تعیین وقت سفارت پرتغال در تهران چگونه است؟شما مسافرین محترم می توانید برای دریافت وقت سفارت پرتغال ، از خدمات مجموعه ویزا پارت استفاده کرده و از جدیدترین روش برای تعیین وقت سفارت استفاده کنید زیرا امروزه برای دریافت وقت سفارت ، دیگر احتیاجی به مراجعه حضوری و قرار گرفتن در صف های طولانی نیست.
شرایط مهاجرت از طریق تجارت در پرتغال چگونه است؟
  • در ابتدای شروع تجارت و کسب کار بایستی از مواردی نظیر  قیمت ملک و هزینه زندگی، هزینه و مبلغ کسب و کار و تجارت در پرتغال  اطلاعات کسب کنند. و همچینین از معایب و مشکلات و مزایای سرمایه گذاری در پرتغال به طور کامل آگاه شوید.
برای دریافت وقت ویزای سفارت لهستان نیاز به مدارک زیر است:
ارسال تصویر صفحه اول پاسپورت به تلگرام 09031991712
تکمیل فرم مخصوص وقت سفارت لهستان به صورت کامل
[img=300x175]file:///C:/Users/Jalili/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image003.jpg
مدارک مورد نياز جهت اخذ ویزا توریستی لهستان :افراد زیر سن قانونی چه شرایط برای ویزا لهستان دارند؟انواع ویزا اوکراین چیست؟وقت سفارت توریستی-تجاری سوئدشما می توانید برای اخذ سفارت کشور سوئد در تهران از خدمات مجموعه ویزا پارت استفاده کرده و در کمترین زمان ممکن اقدام به اخذ وقت سفارت سوئد نمایید.
[img=400x300]file:///C:/Users/Jalili/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image004.jpgمدارک مورد نیاز جهت اخذ روادید تجاری – توریستی
  • تکمیل فرم درخواست روادید بطور کامل
  • یک قطعه عکس جدید رنگی (4X3، تمام رخ و با زمینه سفید).
  • گذرنامه معتبر و امضا شده توسط صاحب گذرنامه و فتوکپی ( اعتبار گذرنامه باید بیشتر از سه ماه از تاریخ پایان روادید باشد).
الف) فتوکپی از کلیه روادیدهای دریافت شده قبلی، از سایر کشورها در طول سه سال گذشته ( درپاسپورت جدید و قدیم ).
ب) کلیه روادیدهای دریافت شده ازکشورهای عضو شنگن (در پاسپورت جدید و قدیم).
  • فتوکپی شناسنامه (کلیه صفحات).
  • همراه داشتن پاسپورتهای قبلی که تاریخ اعتبار آنها تمام شده ویا به هر دلیل تعویض شده است.
  • معرفی نامه از محل کار. (به زبان انگلیسی و یا ترجمه رسمی به زبان انگلیسی)
چک لیست مدارک سوئدمدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا سفارت سوئدمدارک لازم برای ویزای توریستی سوئیس چیست؟
  • مدارک شناسایی مورد نیاز فرد نظیر پاسپورت
  • شناسنامه و ترجمه های آن ها
  • نامه های بانکی
  • اسناد مالکیت منزل یا زمین
  • نامه های کاری فرد که نشان از اشتغال به کاردر موقعیت خاص شغلی را دارد.
  • نامه اشتغال به تحصیل متقاضی در دانشگاه های ایران
 وقت تجاری سفارت نروژ چگونه است ؟اقامت کاری در نروژ برای افرادی که اتباع کشورهای خارج از اتحادیه اروپایی هستند بسیار سخت است مطابق مقررات مهاجرت نروژ اصلاحی سال ۲۰۰۵، این اشخاص برای ماندن بیش از ۹۰ روز در نروژ و کار کردن باید ویزای اجازه کار کردن را دریافت نمایند این ویزا نوع D خوانده میشود و به کسانی اعطا میشود که قبلا در نروژ به ایشان پیشنهاد کاری شده باشد یا بخواهد به شعبه نروژی شرکتی که درکشور خود در آن کار میکند منتقل شود. در خصوص کسانی که قبلا پیشنهاد کاری به ایشان شده است لازم است دفتر نیروی انسانی نروژی توانایی متقاضی را تایید کرده باشد بدین نحو که از اتباع نروژ یا اتحادیه اروپا کسی را برای گماردن در آن شغل پیدا نکرده اند و شاید از متقاضی ودیعه هم خواسته شو

وقت سفارت دانمارک
اولین مرحله برای اخذ ویزا و سفر به کشور دانمارک ، دریافت وقت سفارت از سفارت دانمارک است.
برای ورود به سفارت و همچنین ارائه مدارک و روادید مورد نظر می باشد. مسافران محترم باید قبل از مراجعه به سفارت و طی کردن مراحل اخذ ویزا ، وقت کنسولگری کشور مورد نظر خود را دریافت نمایند.
قوانین وقت سفارت دانمارک
سفارتخانه های مختلف سیاست های متفاوتی را جهت ارائه وقت کنسولگری اتخاذ می کنند. مراجعه حضوری فرد متقاضی، تماس تلفنی، ارسال ایمیل و مراجعه به وب سایت عمده راه های تعیین وقت سفارت است. متقاضیان باید توجه داشته باشند که سفارت در ارتباط با ارائه وقت سفارت و صدور ویزا اختیار تام دارد.با آگاهی از قوانین سفارت مربوطه، به آسانی می توان بار دیگر شانس خود را برای گرفتن ویزا امتحان کرد.
 
وقت سفارت جمهوری چک
جهت درخواست ویزا شنگن جهوری چک نیاز به وقت قبلی میباشد و متقاضیان جهت تحویل مدارک ، انجام مصاحبه و انگشت نگاری در روز تعیین شده به سفارت مراجعه می کنند.هر سفارت خانه ای سیاست های خاص خودش را جهت اعطاء نوبت دارا می باشد و بنا به تعداد درخواست ها، روزهای مختلفی جهت درخواست ویزا به متقاضیان اعطاء می کنند.
 
وقت سفارت جمهوری چک در تهران
قبل از اینکه ابتدا وقت خود را در یکی از سفارتهای حوزه شینگن بگیرید باید به تاریخ دعوتنامه خود (چنانچه دعوتنامه دارید) دقت نمائید و بعد وقت خود را اپلای کنید، اگر تاریخ دعوتنامه حدودا 3 هفته دیگر باشد ممکن است سفارت به شما وقت 2 ماه دیگه یا 1 ماه دیگه بدهد که در این صورت دعوتنامه شما باطل خواهد شد چون به موقع وارد سفارت نشدید. در صورتی که شما از طرف یکی از بستگانتان در خارج از کشور تقاضای دعوتنامه می کنید حتما تاریخ سفر را 2 ماه بعد از آن لحظه که دعوتنامه دست شما خواهد رسید انتخاب کنید.
وقت سفارت اسپانیا چیست ؟
جهت درخواست ویزا برای تقریباً تمامی سفارت خانه ها نیاز به وقت قبلی می باشد و متقاضیان جهت تحویل مدارک ، انجام مصاحبه و انگشت نگاری در روز تعیین شده به سفارت مراجعه می کنند. هر سفارت خانه ای سیاست های خاص خودش را جهت اعطاء نوبت دارا میباشد و بنا به تعداد درخواست ها، روزهای مختلفی جهت درخواست ویزا به متقاضیان اعطاء می کنند.
د.وقت توریستی سفارت قبرساین ویزا برای افرادی است که می خواهند با اهداف اجتماعی(گذراندن اوقات فراغت) به قبرس سفر کنند.
  • شهروندان جمهوری اسلامی ایران برای ورود و اقامت در قبرس به عنوان بازدیدکننده/گردشگر بایستی ویزا داشته باشند.
  • متقاضیان تا حداکثر 60 روز قبل از تاریخ مسافرت پذیرفته می شوند.
    اتباع کشورهای ثالث (یعنی اتباع ایرانی) که دارای ویزای شینگن معتبرند (نوع: ورودی های تکی، دوتایی و متعدد)، که قبلاً مطابق با قوانین صدور ویزای شینگن خود وارد منطقه شینگن شده اند، می توانند بدون ویزای ملی قبرس به آنجا سفر کنند و تا پایان زمان اعتبار ویزای شینگن خود در قبرس اقامت داشته باشند.
  • ویزای قبرس وضعیت ملی خود را حفظ می کند و در حال حاضر به دارنده آن حق استفاده برای ورود به منطقه شینگن را نمی دهد.
  • دارندگان پاسپورت های دیپلماتیک و خدمت ایرانی نیازی به ویزا ندارند
  •  
·نحوه تعیین وقت سفارت آفریقای جنوبی چگونه است؟
  • جهت درخواست ویزا برای تقریباً تمامی سفارت خانه ها نیاز به وقت قبلی می باشد و متقاضیان جهت تحویل مدارک ، انجام مصاحبه و انگشت نگاری در روز تعیین شده به سفارت مراجعه می کنند. هر سفارت خانه ای سیاست های خاص خودش را جهت اعطاء نوبت دارا می باشد و بنا به تعداد درخواست ها، روزهای مختلفی جهت درخواست ویزا به متقاضیان اعطاء می کنند.
·دریافت وقت سفارت آفریقای جنوبی برای سفر با اهداف خیر خواهانه یا داوطلبانهمدارک مورد نیاز دریافت ویزا برای سفر خیرخواهانه به آفریقای جنوبی
  • فرم درخواست ویزا
فرم تکمیل درخواست ویزا ( دی اچ ای 84) فقط با جوهر سیاه پر شود.
  • دو عکس رنگی که اخیر گرفته شده
باید یک نسخه شفاف، زمان گرفتن کمتر از 6 ماه پیش، اندازه 3.5 سانتی متر × 4.5 سانتی متر، پس زمینه سفید
  • گذرنامه
  • باید کمتر از 3 ماه به پایان ویزای سفارت آفريقاي جنوبی مانده باشد و حداقل 2 صفحه خالی در آن باشد (يک مورد برای تأييد مهر ويزا و ديگري برای مهر ورود / خروج).
  • کپی پاسپورت از صفحات 2 تا 5 و کپی ویزای قبلی آفریقای جنوبی
  • نامه عدم مخالفت از کارفرما یا حامی (اصل)
  • باید امضا و مهر داشته باشد؛ تاریخ صادر شدن در ماه جاری باشد و بیش از یک ماه از تاریخ درخواست نباشد
  • نامه باید تاریخ سفر، مقصد دقیق سفر و ” عدم مخالفت ” را تایید کند
  • از طرف اسپانسر / کارفرما برای مسافرت گفته شده. اطلاعات تماس کامل شرکت / کارفرما (به عنوان مثال آدرس فیزیکی، شماره تلفن) باید در نامه نشان داده شود
  • برای خود اسپانسری مجوز تجارت معتبر خودتان لازم است.
  • .
·رسال مدارک و پاسپورت برای وقت سفارت استونی
  • لطفامدارک زیر را ارسال نمایید: 
  • تصویرصفحه اول پاسپورت باکیفیت مناسب 
  • تصویر برگه رزور هتل در صورت وجود
  • تصویر 3*4 را به شماره ایرانسل 09031991712 یا آی دی تلگرام Italiatime@ ارسال کنید. 
  • .
شرایط برای صدور ویزا اسلواکی:ویزای کوتاه مدت (نوع C) کشور رومانی:اطلاعات عمومی:انواع وقت سفارت اسلوونی:·وقت سفارت تجاری اسلوونی مدارک لازم جهت درخواست ویزای کشور جمهوری ایرلند  ·وقت سفارت لتونی (لاتویا)
  • دریافت وقت نوبت مصاحبه جهت ارائه مدارک برای اخذ ویزا شنگن لتونی ،وقت سفارت لاتویا وقت سفارت حوزه اروپا و وقت سفارت شیگن از مجموعه خدمات پارت ویزا است
·وقت سفارت چیست ؟
  • جهت درخواست ویزا برای تقریباً تمامی سفارت خانه ها نیاز به وقت قبلی می باشد و متقاضیان جهت تحویل مدارک ، انجام مصاحبه و انگشت نگاری در روز تعیین شده به سفارت مراجعه میکنند.هر سفارت خانه ای سیاست های خاص خودش را جهت اعطاء نوبت دارا میباشد و بنا به تعداد درخواست ها، روزهای مختلفی جهت درخواست ویزا به متقاضیان اعطاء میکنند.
·وقت ویزا مکزیک در تهران
  • قبل از اینکه ابتدا وقت خود را در یکی از سفارتهای حوزه شینگن بگیرید باید به تاریخ دعوتنامه خود (چنانچه دعوتنامه دارید) دقت نمائید و بعد وقت خود را اپلای کنید، اگر تاریخ دعوتنامه حدودا 3 هفته دیگر باشد ممکن است سفارت به شما وقت 2 ماه دیگه یا 1 ماه دیگه بدهد که در این صورت دعوتنامه شما باطل خواهد شد چون به موقع وارد سفارت نشدید. در صورتی که شما از طرف یکی از بستگانتان در خارج از کشور تقاضای دعوتنامه میکنید حتما تاریخ سفر را 2 ماه بعد از آن لحظه که دعوتنامه دست شما خواهد رسید انتخاب کنی
دانواع وقت مصاحبه (وقت سفارت) ویزای کشور نیوزلند
  • وقت سفارت دیدار از اقوام یا دوستان
  • وقت سفارت دانشجویی
  • وقت سفارت  ویزای کار
  • ترانزیت
  • وقت سفارت اقامت دائم نیوزلند
  • وقت مصاحبه ویزای دائم
  • ویزای ترازیت گروهی
  •  
انواع مختلف ویزای کشور بلاروسمسافرانی که قصد سفر به بلاروس را دارند می‌توانند با توجه به نیاز خود برای دریافت یکی از ویزاهای زیر اقدام کنند:
  • ویزا کوتاه مدت تجاری
  • ویزا کوتاه مدت توریستی
  • ویزا کوتاه مدت تحصیلی
  • ویزا کوتاه مدت مهمانی
  • ویزا بلند مدت
  • ویزا ترانزیت
ویزای کوتاه مدت بلاروس می‌تواند به صورت یکبار ورود، دوبار ورود و مولتی باشد که با توجه به مدت درخواستی مسافر و حداکثر برای ۹۰ روز صادر میشود. البته برای صدور این نوع ویزا مدارکی مورد نیاز است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.
وقت مصاحبه صربستان
لطفا قبل از سفر به جمهوری صربستان، لطفا شرایط ورود عمومی به این کشور را مطالعه نمایید .
شهروندان جمهوری اسلامی ایران که دارای پاسپورت عادی مسافرت می باشند برای ورود به خاک جمهوری صربستان به ویزا نیاز دارند.
تمامی صاحبان اسناد مسافرتی ایران برای بیگانگان یا پناهندگان نیاز به ویزای ورود به جمهوری صربستان دارند.
برای اقامت بیش از 180 روز، باید درخواست اقامت موقت در جمهوری صربستان ارسال نمایید .
انواع ویزا صربستان
  • ویزای کوتاه مدت ویزا ©
  • ویزای طولانی مدت ویزا (D)
  • .
 
.مدارک کلی ویزای سفارت کرواسی چیست ؟
  • فرم درخواست ویزا کرواسی را تکمیل کنید.  (راهنمای فرم ویزا آنلاین فارسی)
  • پاسپورت معتبر (مدت اعتبار اسناد مسافرتی بیش از ویزای سه ماهه است، باید شامل حداقل دو صفحه خالی باشد ودارای اعتبار حداقل یکساله باشد.)؛
  • عکس رنگی 35*45 میلیمتر؛
  • اسناد حمایت کننده که ثابت می کند:
    – هدف اقامت (برای دیدار توریستی – اثبات محل اقامت، برای بازدید از کسب و کار – اصل تضمین یک شخص حقوقی – گارانتی)
    – محل اقامت تضمین شده
    – امرار معاش برای پوشش اقامت در کرواسی و بازگشت به کشور مبدا یا کشور سوم
    – وسیله حمل و نقل و قصد بازگشت به کشور مبدا یا کشور سوم؛
    – بیمه درمانی سفر  سامان (معتبر برای جمهوری کرواسی، حداقل مبلغ بیمه شده 30000 یورو( هزینه ویزا 60 یورو است)