انجمن وبلاگ نویسان [آوازک]

نسخه‌ی کامل: آموزش میکس هوشمند و نیم هوشمند با نرم افزار آیزوتوپ نیوترون
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

moeintn

آموزش نرم افزار آیزوتوپ نیوترون
  1. [تصویر:  izotope-neutronn.png] 
  2.  
  3. iZotope Neutron[size=18px] ابزاری برای تجزیه و تحلیل و میکس صوت است [size=18px]که امکا[size=18px]ن ک[size=18px]نترل تمام جنبه های یک موسیقی را فراهم می کند. این پلاگین یکی دیگر از محصولات کمپانی iZotope و حاوی مجموعه ای از ابزار های آنالیز حرفه ای، پردازش و افکت گذاری در پروژه های میک[size=18px]س صوت با استفاده از کامپیوتر است.  در iZotope Neutron Advanced انواع ابزارهای مناسب برای پردازش اجزای هر لایه صدا را در یک محیط کاربری کاملاً حرفه ای با رابط کاربری [size=18px]گرافیک[size=18px]ی در اختیار کاربران خود قرار می دهد.
  4. در دوره [size=18px]آموزش[size=18px]ی Lynda Learning iZotope Neutron[size=18px] با نرم افزار ایزوتوپ نوترون[size=18px] و ویژگی های آن آشنا خواهید شد.
  5.  
  6. این روزها تکنولوژی در حال پیشرفت است و دنیای  میکس و مسترینگ جایی برای کسانی که می خواهند تا پایان عمر با یاد گرفتن چند تکنیک ساده سر کنند ندارد.
  7.  
  8. هر دم از این باغ بری می رسد و این بار کمپانی ایزوتوپ ما را با مقوله ای کاملا جدید مواجه ساخته که شاید با یاد نگرفتن آن برای همیشه از قطار در حال حرکت صنعت میکس و مسترینگ جا بمانیم.
  9.  
  10. بله این کمپانی با ارایه آخرین محصول خود دنیای جدیدی را به روی اهالی موسیقی گشوده است.مبحثی جدید به نام میکس هوشمند(اتوماتیک) و نیم هوشمند(نیم اتوماتیک) .
  11.  
  12. کارهایی که تا همین دیروز برای شما غیر ممکن بود می تواند با فشار  چند کلید و کمک گرفتن از حس بینایی به ساده ترین شکل ممکن انجام شوند.
  13.  
  14. مثلا نوع کپرس کردن یک پیانوی بخصوص.یا چیدمان کمپرسور و اکولایزر و اکسایتر در مورد یک گیتار باس آن هم به صورت کاملا اتوماتیک.
  15.  
  16. یا رفع دقیق و صد درصدی تداخل فرکانسی بین دو ساز! مثل گیتار باس و گیتار ریتم.
  17.  
  18. حتی حرفه ای ها و کشته کاران این صنعت با دیدن پیش بینی های این نرم افزار شگفت زده می شوند و این باور نکردنیست که یک نرم افزار با این دقت و صحت در میکس همیار ما باشد.
  19.  
  20. [تصویر:  info.png][size=18px]هدف ما در این آموزش معرفی صنعت میکس هوشمند و نیم هوشمند به شما کاربران عزیز می باشد.
  21.  
  22.  
  23. منظور از میکس هوشمند[size=18px] زمانیست که نرم افزار به صورت کلی و اتوماتیک  ترک شما را میکس می کند و منظور از میکس نیمه هوشمند زمانیست که شما ا استفاده از قابلیت های باور نکردنی نرم افزار به ایرادات میکس[size=18px] خود پی برده و آن ها را رفع می کنید.
  24.  
  25. برای دانلود به 118فایل مراجعه کنید
  26.  
  27. منابع:https://8r8.ir
  28. www.p30download.com
  29. www.118file.com