انجمن وبلاگ نویسان [آوازک]

نسخه‌ی کامل: گربه ای که با ابروهای جالبش سوژه شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  cats-that-were-subject-to-the-eyebrows-jalbsh-photo.jpg]
یک گربه خانگی بامزه با نام خود حساب کاربری در دو شبکه اجتماعی دارد و به لطف ابروهای منحصر به فردش در اینترنت سر و صدای زیادی به پا کرده است.
به گزارش ایران ناز این گربه با نام سم که چهره کنجکاوی دارد از سال 2012 تاکنون در اینستاگرام 150،000 دنبال کننده پیدا کرده است. صاحب او آماندا کولادو 26 ساله اهل نیویورک در طی سه سال گذشته با درخواست های بسیار زیاد هواداران و رسانه ها مواجه شده است.
او می گوید:”زمان هایی است که مجبورم حتی دوستان ، خانواده و کارم را کنار بگزارم تا بتوانم به شمار زیاد ایمیل ها و پست های سم پاسخ دهم. من هرگز تصورش را نمی کردم سم بتواند این چنین در ژاپن، استرالیا، سوئد یا هر کشور دیگری چنان مشهور شود که تصویرش را در مجلات و روزنامه ها چاپ کنند!”
[تصویر:  Cats-that-were-subject-to-the-eyebrows-J...az-com.jpg]
ماجرای نگهداری از سم به این صورت اتفاق افتاد که مادر آماندا، ایوته رودریگز شبی متوجه یک گربه آواره در بیرون خانه شان در نیویورک شده است و با آنکه داشتن گربه را در خانه دوست نداشت، آن را به خانه آورد تا از آن مراقبت کنند.
[تصویر:  Cats-that-were-subject-to-the-eyebrows-J...-com-2.jpg]
خانم رودریگز می گوید:”بسیاری از مردم با دیدن او می گویند که چقدر ابروهایش شبیه مارتین اسکورسی و یا کالین فارل است و عده ای نیز همانند مادرم ، فکر می کند ما ابروهای سم را رنگ کرده ایم.”
آماندا پس از آنکه مدام دوستانش درباره ابروهای چشمگیر گربه به او اشاره کردند یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی برای او ساخت. او گفته است خودش در ابتدا متوجه ابروهای جالب سم نشده بود!

 
جالبه
 
عخی عزیــــــــــــــــــــــــــــــــزم 21