انجمن وبلاگ نویسان [آوازک]

نسخه‌ی کامل: موبایل های نامرئی در راهند....
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3
موبایل های نامرئی در راهند[تصویر:  dnews-files-2013-02-invisible-smart-phone-660-jpg.jpg]

شرکتی تایوانی با بهره بردن از فناوری های جدیدی که برای ساخت نمایشگر به ارائه ارائه شده اند، نمونه ای اولیه از موبایلی نامرئی، یا تمام شیشه ای را عرضه کرده است.
به گزارش دیسکاوری نیوز، شرکتی به نام پلی ترون تکنولوژی، گوشی جدیدی را رونمایی کرده است که تقریبا نامرئی است، زیرا قطعات الکترونیکی ریزتر از آن هستند که بتوان آنها را به سادگی دید. مدارهای این گوشی از سیم پیچ هایی با سیم های بسیار باریک تشکیل شده اند که در میان دو لایهشیشه ای قرار گرفته اند.

شرکت پلیترون در زمینه ساخت نمایشگرهای موبایل سابقه طولانی دارد و محصولی به نام شیشه خصوصی را وارد بازار کرده است. در این شیشه مولکول های کریستال مایع درزمان قطع جریان ترتیبی نامنظم دارند اما در زمان وصل شدن جریان برق، مولکول ها مرتب شده و به نور اجازه عبور میدهند.

بر همین اساس، موبایل جدید تازمانی که روشن باشد، نسبتا نامرئی خواهد بود. بنا به گفته پلی ترون تاکنون چندین شرکت نسبت به ابداع جدید این شرکت تایوانی توجه نشان داده اند. این موبایل هنوز در مراحل اولیه طراحی و ساخت است و علاوه بر این، بخش هایی از موبایل نیز نمیتوانند نامرئی باشند که از آن جمله می توان به سیمکارت و باطری اشاره کرد. همچنین هنوز برای آن سیستم عاملی درنظر گرفته نشده است.

از سویی دیگر، گوشی نامرئی تمام شیشه ای باید از مادهای ساخته شده باشد که در برابر ضربات مقاوم باشد. همچنین استفاده از گوشی موبایل نامرئی می تواند برای افرادی که در گم کردن گوشی خود تخصص دارند، چالش برانگیز باشد.
Wooo
تو جیب جا میشه؟ خخخخخخخخ
اوووووووووووو لالا
نهههههههه
فک کنم تو جیبم جابشه.........
خود گوشی نامری نیست ببین کجاش نامریی است!!
مهساخانم عالي بود
خواهش ممنون از نظرات همه.......لطف کردید
سلام
مرسی جالب بود
صفحه‌ها: 1 2 3